top of page
חיפוש

סיכום שנת התשפ"ג

חברים יקרים, קולגות מטופלים וסתם חובבי רפואה משלימה שעוקבים אחרי !

הנה הסיכום שלי לשנה התשפ"ג ומה שבהמשך...


ראש השנה זהו זמן בשבילי לעשות רגע עצירה ולהתבונן מה היה לנו השנה, לא סתם ראש השנה היהודי יוצא בתקופת הסתיו, זמן שבו היום מתקצר, קרירות נכנסת למערכת ומתחיל הדהוד של תנועה לעבר החורף (מתאים לי איזה מרק חם ושמיכת פוך חחח)


טוב אז השנה בהחלט הייתה שנה מיוחדת גם במישור האישי, המקצועי והסביבתי

מבחינת המקרו של השנה כולנו הרגשנו את הסחרור שכבר נהיה חלק מהשגרה שלנו מה שהתחיל בקורונה יחד עם המצב הפוליטי, מדיני, ביטחוני וכו' אין כאן הרבה מה להרחיב כולכם מרגישים זאת כמוני ורק יש לי לאחל שהעניינים הללו יירגעו במהרה ונמצא את הטוב אחד בשני.


במישור האישי

השנה נולד לנו בן מספר 4, קוראים לו לביא והוא מאוד חמוד כמובן 😊

ילד חדש תמיד מביא אייתו מגוון רחב של תופעות, בין שמחה ואור חדש בבית לחששות ומורכבות גם מול האחים החדשים וגם ההתנהלות של החיים.

אנחנו שמחים מאוד עם לביא החמוד ומאחלים לו בריאות ושמחה (והרבה שעות שינה חחח)



במישור המקצועי זאת הייתה שנה מאתגרת ומעניינת

בשנה האחרונה הובלתי קבוצת מטפלים במפגשים חודשיים בתחום הצמחים, למדנו כיצד להתאים מרשם צמחים על בסיס האבחנה של המטופל ובמקביל העשרתי את הידע בכל מפגש כל פעם בנושא אחר.


את בית המרקחת טירפוליום עזבתי לאחר כמה שנים מוצלחות של ניהול המחלקה הסינית בבית המרקחת, עם כל הקושי של לעזוב מקום נפלא עם אנשים טובים הגעתי להחלטה שצריך להמשיך הלאה ונשאר לי רק להודות על ההזדמנות שניתנה לי.


התחלתי ללמד ברידמן השנה, העברתי קורס בטיפול בילדים (פדיאטריה) ופגשתי מטופלים בקליניקת צמחים כאשר הסטודנטים ראו כיצד אני מטפל, זאת הייתה חוויה מיוחדת שתימשך גם השנה בעזרת השם

השנה



טסתי פעם ראשונה למורים שלי בארצות הברית, בליתי זמן איכות איתם יחד בקליניקה שלהם, ראיתי איך הם מטפלים במגוון רחב של בעיות, אילו צמחים הם נותנים וכיצד הם מנהלים את הקליניקה.

בנוסף הם לקחו אותי לסיור בחוות הצמחים שלהם שזה היה מדהים !


זאת הייתה חוויה מיוחדת, למדתי המון וחזרתי עם חשק גדול לטפל ולהצמיח את הקליניקה שלי, מקווה לחזור לשם שוב במהרה

בנוסף בקיץ האחרון טסתי לאיטליה לסדנה של שבוע בה למדתי טכניקות טיפול למגוון מצבים נפשיים, בעיות זרימה ובעיות אורטופדיות במקביל אכלנו הרבה גלידה על חוף הים, זה היה נהדר !


טוב אז מה הלאה לשנת התשפ"ד ?

האמת שלא חשבתי על זה, אני לא מהטיפוסים שמתכננים יותר מידי קדימה, מאמין שהמשיך בעשייה שלי בקליניקה, בהוראה ונראה אילו הפתעות חדשות תספק לנו השנה הקרובה

אני מברך ומייחל שהשנה הקרובה תהיה יותר סובלנית, שקטה ורגועה, שנה של שלום ובריאות .


עדיאל אדר

מטפל ומרצה ברפואה סינית

54 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page